מחשב גיימינג מקצועי

איך לבחור מחשב גיימינג?

Recent Posts

כיצד לבחור מחשב גיימינג: המדריך האולטימטיבי

אם אתה גיימר רציני, אתה משחק כבר כמה שנים ואתה מוכן לקחת את התחביב שלך לשלב הבא על ידי רכישת מחשב גיימינג. אבל אתה לא רוצה סתם מחשב גיימינג, אתה רוצה מחשב טוב שיענה על כל הצרכים שלך ויעניק לך את חווית המשחק הטובה ביותר. אז מאיפה אתה צריך להתחיל?

להלן מדריך שיעזור לך בכל מה שאתה צריך לדעת על איך לבחור מחשב גיימינג, איזה סוג של מעבד אתה צריך ועד איזה סוג של כרטיס גרפי ייתן לך את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלך. להלן רשימת דברים חשובים שיש לקחת בחשבון כשקונים מחשב גיימינג:

דבר ראשון: איזה סוג של משחקים אתה רוצה לשחק? האם אתה מחפש משחקי יריות? או שאתה מתעניין יותר במשחקי אסטרטגיה שדורשים מחשבה ותכנון מעמיק? התשובה לשאלה זו תעצב את המשך תהליך קבלת ההחלטות שלך בעת בחירת מחשב הגיימינג שלך.

לאחר מכן, חשוב אילו סוגי תכונות חשובים לך. האם אתה רוצה מחשב שנבנה בהתאמה אישית מאפס, או שאתה בסדר עם קניית מחשב בנוי מראש שמגיע עם כמה רכיבים מותקנים מראש? איזה סוג של מסך אתה רוצה? איזה גודל כונן אחסון אתה צריך? אלו הן שאלות חשובות שיעזרו לקבוע איזה סוג של מחשב גיימינג מתאים לך.

לאחר מכן, הגיע הזמן להתחיל לחשוב על התקציב. מחירם של מחשבי גיימינג יכול לנוע בין אלפי שקלים לעשרות אלפי שקלים תלוי עד כמה הם חזקים או בעלי תכונות טובות. חשוב להקפיד על תקציב לפני תחילת החיפוש כדי שתוכל לצמצם את האפשרויות ולמצוא את מחשב הגיימינג הטוב ביותר בשבילך בטווח המחירים שלך.

הדבר הבא שאתה צריך לקחת בחשבון הוא החומרה של המחשב. זה כולל דברים כמו המעבד, הכרטיס הגרפי וכמות ה-RAM. תרצה לוודא שלמחשב שתבחר יש מספיק כוח להפעיל את המשחקים שאתה רוצה לשחק בהן. אחרת, אתה סתם מבזבז את הכסף שלך, אם אתה לא יודע כמה כח צריך שיהיה למחשב שלך בשביל להריץ משחקים מסויימים תתיעץ אם מישהו מומחה בתחום כמו בעל חנות או שתבדוק באינטרנט. אתה גם יכול לקרוא באתר החברה שהוציאה את המשחק מה הדרישות הטכניות של המשחק להרצה שלו.

שיקול חשוב נוסף הוא הארדדיסק. משחקים בימינו יכולים לתפוס מקום רב במחשב שלך, אז תרצה לוודא שבמחשב שתבחר יש מספיק מקום לכל המשחקים שלך. תרצה גם לחשוב אם אתה רוצה SSD או כונן קשיח רגיל. כונני SSD הם הרבה יותר מהירים, אבל הם גם יקרים יותר. בסופו של דבר, זה תלוי בך להחליט מה חשוב יותר, מהירות או שטח אחסון או הכסף שלך. זמן הקריאה והכתיבה של כונני SSD הוא מהיר יותר ומומלץ מאוד למי שרוצה מחשב גיימינג רציני.

לבסוף, הגיע הזמן להשתמש בכל המידע הזה כדי להתחיל להסתכל על דגמים ויצרנים ספציפיים של מחשבים המתאימים לצרכים ולתקציב שלך. לאחר שמצאת כמה אפשרויות שנראות מבטיחות, הגיע הזמן למחקר מיושן וטוב. קרא טוב טוב את הביקורות לפני שאתה רוכש מחשב כדי לראות מה היה לגיימרים אחרים לומר על החוויות שלהם עם הדגמים הספציפיים של המחשבים לפני קבלת החלטת הרכישה הסופית שלך.

ילדה משחקת במשחקי מחשב

7 דברים שאתה חייב לדעת לפני רכישת מחשב גיימינג

מחפש מחשב גיימינג חדש? אם כן, יש כמה דברים שכדאי לך לדעת לפני ביצוע הרכישה שלך. עם כל כך הרבה אפשרויות בשוק, זה יכול להיות קשה להחליט איזה מחשב מתאים לך.

להלן רשימה של 1000 דברים שאתה צריך לקחת בחשבון לפני שאתה קונה מחשב:

  1. שקול את הצרכים שלך:

מה אתה צריך ממחשב הגיימינג שלך? האם אתה מחפש מחשב חזק? מחשב קטן או גדול? משהו בהתאמה אישית? ברגע שאתה יודע מה אתה צריך, אתה יכול להתחיל לצמצם את האפשרויות שלך.

  1. קרא ביקורות:

לאחר שקבעת את התקציב והצרכים שלך, הגיע הזמן להתחיל לקרוא ביקורות. יש הרבה אתרים ופורומים שבהם גיימרים חולקים את מחשבותיהם על מחשבי הגיימינג בשוק. זוהי דרך מצוינת להבין על מה אחרים חושבים על דגם מסוים לפני ביצוע הרכישה.

  1. מחקר:

אם אינך מכיר את חומרת המחשב האישי שלך, מומלץ לבצע מחקר על הרכיבים המשמשים במחשבי גיימינג. זה יעזור לך להבין מה לחפש בעת הערכה של דגמים שונים ולוודא שאתה מקבל את המרב עבור הכסף שלך.

  1. מצא את העסקה הנכונה:

אל תקנה סתם את מחשב הגיימינג הראשון שנתקלת בו. חפש ומצא את העסקה הטובה ביותר בדגם המתאים לצרכים ולתקציב שלך. תמיד אפשר למצוא מבצעים אם אתה מוכן לחפש אותם.

  1. הימנע מאוברלוקינג:

אוברלוקינג הוא כאשר אתה מאלץ רכיב לרוץ מהר יותר מדרוג המהירות הרשמי שלו על ידי מניפולציה של הגדרות מהירות השעון שלו. אמנם זה יכול להעניק למערכת שלך שיפור ביצועים נחמד, אבל זה גם מלווה בכמה סיכונים, כולל התחממות יתר של המחשב וכשל של רכיבים. אלא אם כן אתה אוברקלוקר מנוסה, אנחנו ממליצים להימנע מכך לחלוטין בעת ​​רכישת מחשב גיימינג חדש.

  1. משחקי 4K:

רזולוציית 4K הופכת נפוצה יותר ויותר לאחרונה, במיוחד בקרב גיימרים שרוצים את החוויה החזותית הטובה ביותר למשחקים שלהם. ודא שכל מחשב גיימינג שאתה שוקל מסוגל להנפיק לך איכות 4K אם זה משהו שחשוב לך. כרטיסים גרפיים חדשים רבים יותר תומכים ברזולוציית 4K, אך לא כולם תומכים בה, זה משהו שכדאי לזכור.

  1. יכולת שדרוג:

הדבר האחרון שכדאי לזכור בעת רכישת מחשב גיימינג חדש הוא יכולת השדרוג שלו. גם אם לדגם מסוים יש את כל התכונות והרכיבים שאתה צריך כרגע, ייתכן שאין לו מספיק פוטנציאל הרחבה לשדרוגים עתידיים. לכן, אם שדרוג בהמשך הדרך הוא משהו שחשוב לך, ודא שלדגם שאתה בוחר יש אפשרויות לשדרג בקלות את המחשב.

איך לבחור מחשב גיימינג

קראו עוד...