איך לבחור שמלה מושלמת

איך לבחור שמלה מושלמת עבור החברה שלך

Recent Posts

אתה צריך לעשות הרבה דברים כשאתה מתכונן לדייט, ואחד מאלה הוא לבחור את התלבושת המושלמת. יש כל כך הרבה סגנונות וצבעים לבחירה, מה שיכול להקשות על ההחלטה על אחד בלבד. כדי לעזור לך, ריכזנו רשימה של כל הדברים הבסיסיים שאתה צריך כדי לענות על השאלה איך לבחור שמלה מושלמת עבור החברה שלך!

ראשית, קח בחשבון את האישיות של חברתך. על איזה סגנון היא בדרך כלל הולכת? אם היא יותר בצד הבנות אזשמלה קיצית שמלה עם הרבה סלסולים ותחרה תהיה מושלמת. אם היא אוהבת לשמור על דברים פשוטים אז שמלה בצבע אחיד או עם הדפס עדין תהיה טובה יותר.

ברגע שיש לך מושג מה היא לובשת בדרך כלל, הגיע הזמן להתחיל לחשוב על האירוע. אם את הולכת לאירוע רשמי אז שמלה אלגנטית או שמלת קוקטייל תתאים. למשהו נינוח יותר כמו יום בחוץ בפארק, שמלת שמש או שילוב של חצאית וחולצה יהיו מושלמת.

ברגע שאת יודעת לאיזה סוג אירוע את הולכת ומה הסגנון של החברה שלך, זה הזמן להתחיל להסתכל על שמלות. יש כל כך הרבה סגנונות שונים בחוץ, אבל המפתח הוא למצוא משהו שמתאים גם לאישיות של החברה שלך וגם לאירוע. אם אינך בטוח מאיפה להתחיל, עיין בכמה ממגזיני האופנה האחרונים או בקטלוגים המקוונים לקבלת השראה.

כשסוף סוף מצאת את השמלה המושלמת, זה הזמן לקנות אותה! אל תחכו לרגע האחרון, במיוחד אם האירועשמלה לאירוע מתקרב בקרוב. אתה לא רוצה שחברה שלך תצטרך ללבוש משהו שלא נוח לה או שלא מתאים לה כמו שצריך.

עכשיו כשאת יודעת איך לבחור את השמלה הטובה ביותר עבור החברה שלך, צאי ובחרי אחת עוד היום! היא בטוח תאהב את זה.

הצבעים והסגנונות הטובים ביותר עבור סוגי גוף שונים

צבעים וסגנונות שונים יכולים להחמיא לסוגי גוף שונים. לדוגמה, אישה עם חזה קטן יותר עשויה לרצות ללבוש שמלה עם מחשוף V כדי ליצור אשליה של קימורים נוספים. לעומת זאת, אישה עם חזה גדול יותר צריכה להימנע משמלות עם מחשופים גבוהים, שכן אלו רק יגרמו לחזה שלה להיראות גדול עוד יותר.

אישה קטנה יכולה ללבוש כמעט כל צבע או סגנון, בעוד שאישה מפותלת עשויה לרצות לדבוק בצבעים כהים יותר ועיצובים פשוטים. חשוב לזכור שאין דרך אחת "נכונה" להתלבש, והדרך הטובה ביותר לגלות מה נראה לך טוב היא להתנסות בסגנונות וצבעים שונים. אז צאו לבלות קצת עם המלתחה שלכם!

10 טיפים לבחירת שמלה שמתאימה לאישיותה

1. קחו בחשבון את האישיות שלה.

2. על איזה סגנון היא הולכת בדרך כלל?

3. האם האירוע רשמי או מזדמן?

4. איזה צבע היא מעדיפה?

5. האם היא אוהבת עיצובים פשוטים או משוכללים?בחירת שמלה לחברה

6. כמה עור היא רוצה להראות?

7. האם השמלה נוחה וקלה למעבר?

8. האם יהיה חם מדי או קר מדי בשמלה?

9. באיזו תדירות היא תלבש את זה?

10. האם תג המחיר שווה את זה?

קראו עוד...