חברת אחסון Cloudways

מה לבדוק כשבוחרים חברת אחסון

Recent Posts

כאשר בוחרים חברת אחסון, יש כמה דברים שכדאי לזכור. הראשון הוא המחיר: ודא שחברת האחסון שתבחר היא משתלמת. השני הוא תכונות: ודא שחברת האחסון מציעה את כל הפיצ'רים שאתה צריך. השלישי הוא שירות לקוחות: ודאו שלחברת האחסון יש שירות לקוחות טוב ושקל ליצור קשר. הרביעי הוא זמן השבתה: ודא שלחברת האחסון יש רקורד טוב עבור זמן השבתה מינימלי. על ידי בחינת ארבעת הגורמים הללו, אתה אמור להיות מסוגל לבחור חברת אחסון המתאימה לאתר שלך.

הסוגים השונים של תוכניות אירוח

ישנם כמה סוגים שונים של תוכניות אירוח, ולכל סוג יש יתרונות וחסרונות משלו. הסוג הראשון של תוכנית אירוח הוא אירוח משותף, שזו האפשרות המשתלמת ביותר. עם אירוח משותף, האתר שלך יתארח באותו שרת כמוחברת אחסון טובה אתרים אחרים. זה יכול להיות חיסרון מכיוון שאם אחד מהאתרים האחרים בשרת יקבל תנועה רבה, האתר שלך יאט. הסוג השני של תוכנית אירוח הוא אירוח VPS, שהוא יקר יותר מאשר אירוח משותף אך מציע יותר תכונות. עם אירוח VPS, תקבל שרת וירטואלי משלך, מה שאומר שתהיה לך יותר שליטה על האתר שלך והביצועים שלו. הסוג השלישי של תוכנית אירוח הוא אירוח ייעודי, שזו האפשרות היקרה ביותר אך גם מציעה את הביצועים הטובים ביותר. עם אירוח ייעודי, האתר שלך יתארח בשרת משלו, כך שלא תצטרך לחלוק משאבים עם אתרים אחרים.

מה ההבדל בין אירוח משותף לאירוח ייעודי?

עם אירוח משותף, האתר שלך יתארח באותו שרת כמו אתרים אחרים. זה יכול להיות חיסרון מכיוון שאם אחד מהאתרים האחרים בשרת יקבל תנועה רבה, האתר שלך יאט. עם אירוח ייעודי, האתר שלך יתארח בשרת משלו, כך שלא תצטרך לחלוק משאבים עם אתרים אחרים. משמעות הדבר היא כי אירוח ייעודי יספק בדרך כלל ביצועים טובים יותר מאשר אירוח משותף. עם זאת, זה גם יקר יותר.

למה מהירות חשובה?

מהירות חשובה מכיוון שהיא משפיעה על השימושיות של האתר. אם אתר אינטרנט איטי בטעינתו, יש פחות סיכוי שאנשים יבקרו בו. זה יכול להיות רע לעסקים, מכיוון שהוא יכול להוביל לאובדן מכירות והכנסות. בנוסף,בחרית אחסון מהיר אתרים איטיים יכולים להשפיע גם על דירוג האתר במנועי החיפוש. זה אומר שאם אתה רוצה שהאתר שלך יצליח, אתה צריך לוודא שהוא מהיר. יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לשפר את מהירות האתר שלך, כגון שימוש ברשת אספקת תוכן וביצוע אופטימיזציה של התמונות שלך.

כיצד לקבוע כמה רוחב פס אתה צריך

כאשר אתה קובע כמה רוחב פס אתה צריך, תחילה עליך לשקול איזה סוג אתר יש לך. אם האתר שלך מבוסס ברובו על טקסט, אז אתה לא צריך רוחב פס גדול כמו אם האתר שלך מבוסס על תמונה או וידאו. אתה גם צריך לשקול כמה אנשים יבקרו באתר שלך בו זמנית. אם אתה מצפה שרק אנשים בודדים יבקרו באתר שלך בבת אחת, אז אתה לא צריך רוחב פס גדול כמו אם אתה מצפה שאנשים רבים יבקרו באתר שלך בו-זמנית. על ידי התחשבות בגורמים אלה, אתה אמור להיות מסוגל לקבוע כמה רוחב פס אתה צריך לאתר שלך.

אנו ממליצים על אירוח של Cloudways.

הם מציעים תכונות נהדרות, שירות לקוחות מעולה, ויש להם רקורד טוב עבור זמן השבתה מינימלי. בנוסף, המחירים שלהם נוחים מאוד. אתה לא יכול לטעות בבחירת Cloudways Hosting כספק האירוח של האתר שלך.

כחברת אחסון בענן המהירות של האתרים שהתארחו שם נהדרת! אם אתה מחפש שדרוג מאירוח משותף או פשוט רוצה לנסות משהו חדש, אנו ממליצים על Cloudways Hosting.

 

The Ultimate Managed Hosting Platform

קראו עוד...