שעוני קיר

שעוני קיר מיוחדים

Recent Posts

שמתם לב לאחרונה כי קירות הבית שלכם ערומים? אתם רוצים לעשות משהו בנידון, וברור לכם שלא רק תמונות יפות יכולות לשנות את המצב? אם כך, אין ספק ששעוני קיר מיוחדים זו האופציה שתהיה רלוונטית ביותר בשבילכם.

שעוני קיר מלווים את האנושות כברת דרך כבר הרבה מאות שנים  ואף עברו שינויים לא קטנים בתקופה הזו. עד היום אפשר למצוא במקומות שונים בעולם שעון קיר שנועד לעטר מבנה ציבורי חשוב, ועם זאת את התפתחות פיתוח שעוני קיר ביתיים אשר מהווים פריט עיצובי ואופנתי לכל דבר.

מי צריך שעון קיר בבית? אילו חשבתם ששעוני הקיר עתיקי יומין נכחדים מהעולם, טעיתם ובגדול. שעוני הקיר זוכים לעדנה מחודשת, ושילוב שעוני קיר כחלק מעיצוב הבית, נעשה לדבר שבשגרה ועוד יותר מזה, דווקא עידן הסמארטפונים בו שעון איננו הכרחי לשימוש המקורי שלו – ידיעת השעה, הפך שעון הקיר לפריט אופנתי ומרכזי בבית אשר בקלות רבה הופך את הנושן כביכול לאטרקציה עיצובית שאין דומה לה.

איך לבחור את סוג השעון?

את סגנון השעון שיתאים לביתכם בחרו קודם כל על פי טעמכם האישי אך אל תשכחו כי עיצוב הבית כבר עומדשעוני קיר מיוחדים על תילו ויהיה זה מתאים יותר שתשדרגו את החדר עם שעון קיר מיוחד בהתאם לסגנון העיצוב של החדר הקיים כבר.

קיימים מגוון סוגים לשעוני קיר, וחשוב מאוד לשים לב לגודל של השעון (לדוגמא – שעון גדול לא יתאים לכל חדר קטן), וכן לצבע של השעון ולאופן בו הוא משתלב עם צבעי החדר. כמו כן, ישנה את שאלת הסגנון – האם ללכת על שעון מודרני ועדכני או דווקא על שעון שנראה עתיק ואותנטי שיכול לבלוט ולהבליט, ובדרך כזו מודרנית או אחרת עתיקה לשנות את כל מראה החדר בו תשימו אותו.

כל זה כמובן תלוי בשאלה היכן אתם מתכננים לתלות את השעון. אינו דומה שעון המתאים למטבח בבית לשעון המתאים למשרד יוקרתי או לסלון.

שימו לב גם לאיכות השעון – האם אתם רוצים לקנות שעון בכל איכות שהיא, אפילו במחיר שהוא  יפסיק לעבוד עוד לפני שהספקתם בכלל להנות ממנו?, או שיאבד מהצורה והמראה שלו? אז נכון שבטרייה שנגמרה אפשר להחליף באחרת על ידי שען, אך ביננו כשההתחלה פותחת בתיקונים אנו כבר יודעים לזהות איכות זולה לכן, חשוב מאד להשקיע ולקנות שעון קיר איכותי, שיוכל ללוות אתכם זמן רב.

בואו נדבר על מחיר – בין אם אתם מתכננים לקנות שעון לחדר אחד בלבד, ובין אם אתם מתכננים לרשת את כל הבית בשעונים, חשוב שתתייחסו למחירי השעונים. ישנה היום אפשרות לקנות שעוני קיר מאוד יקרים ויוקרתיים, אך בהחלט ניתן גם למצוא שעוני קיר איכותיים במחיר הוגנים, האפשריים לכל כיס. עם זאת חשוב שתבחרו בדרך האמצע ולא תסטו לזול מדי בדיוק כמו שכוונתכם אינה רוצה לסטות ליקר מדי, הרי שהזול עולה לנו לא פעם ביוקר.

היכן נמקם את השעון ?

מיקום השעון צריך להיות בגובה העיניים, אנחנו אמורים לקרוא את השעון בקלות ובנוחות. במידה וקניתם שעון קיר גדול במיוחד, ניתן למקם אותו גבוה יותר בקיר כדי לקבל את תחושת הגובה של חלל החדר. כאשר אתםמיקום שעון הקיר ממקמים את השעון, שמרו על רווח של 20 ס"מ בין השעון לתקרה על מנת ליצור מראה אסתטי ומרגיע בחלל החדר.

שעוני קיר מיוחדים מעץ

אחת הקטגוריות הבולטות בשעוני קיר הינה שעוני קיר מעץ. כאשר נבחר שעון קיר מעץ באופן שמתאים למראה הכללי של הבית או המשרד, השעון יוכל לשמש כפריט דומיננטי וייחודי בחלל הנבחר. שעונים מעץ יחזיקו מעמד שנים ארוכות, לא תהיה בהם בעיה של חלודה או של קילוף צבע, ועוד הרבה בעיות נוספות שעלולות לצוץ בשעונים שאינם מעץ.

בנוסף, בשעוני עץ ניתן לשים את הטאץ' הייחודי לכם, ו"להתפרע" על החלומות שלכם בנוגע לעיצוב הבית. שעונישעון קיר מיוחד עץ נעשים בעבודת יד, והם יוכלו להיות בכל צורה וגודל שרק תרצו.

ישנם מגוון סוגים של שעוני עץ, כאלה פרקטיים יותר שניתן לקרוא בהם את השעה, וכאלה המיועדים אך ורק לעיצוב החלל, ומשמשים לתפקיד זה בלבד.

שילוב השעון בעיצוב הבית

כדי להתאים שעון קיר לחלל מסוים ולהפוך את השימוש בו כפריט עיצובי ליעיל, חשוב להקפיד על כמה כללים. ראשית, חשוב לבחור בשעון שהסגנון שלו משתלב עם הרהיטים, החפצים, וצבעי הקירות. שנית, יש לשים לב לחומרים והצבעים של השעון, אשר צריכים להתאים לשאר החפציםשעון קיר בחלל. כך לדוגמא, כאשר החדר מאופיין ברהיטים העשויים עץ מלא וכהה, שעון קיר מעץ בהחלט ישתלב, אך יש לשים לב שהוא יהיה מעוצב בצורה לא פחות דומיננטית מהרהיטים שמסביב כדי שלא "ילך לאיבוד" ביניהם. באופן כללי, שעון הקיר צריך להיות אלמנט עיצובי בעל נוכחות, אך לא כזה שגונב את ההצגה מרהיטים גדולים יותר שנמצאים בחדר.

קראו עוד...