איך למצוא את המוטיבציה להמשיך להתאמן

איך למצוא את המוטיבציה כדי להמשיך להתאמן?

Recent Posts

החלק הקשה ביותר באימון הוא איך למצוא את המוטיבציה לעשות זאת. זה יכול להיות קשה למצוא סיבה למה כדאי לך להשקיע זמן ומאמץ, אבל זה שווה את זה! מוטיבציה היא מה שיחזיק אותך ותעזור לך להגיע ליעדים שלך.

למרבה הצער, לא כל המניעים נוצרים שווים. יש אנשים שזקוקים למקורות מוטיבציה חיצוניים, כמו חבר להתאמןהתאמנו עם חברים איתו או תחרות, כדי לזוז. אחרים בעלי מוטיבציה עצמית ויכולים לעשות כל מה שהם מתכוונים אליו.

המפתח הוא למצוא את המניע הנכון עבורך. איזו פעילות משמחת אותך? מה אתה אוהב לעשות? ברגע שתמצא את הדבר הזה, האימון יהפוך להרבה יותר קל.

מה מניע אותך להתאמן?

חלק מהאנשים מונעים מהריגוש שבתחרות, חלק מהתחושה של הישג. המפתח הוא למצוא משהו שעובד בשבילך ואז להישאר איתו.

להלן חמישה טיפים שיעזרו לך למצוא את המוטיבציה הנכונה:

  1. נסה דברים שונים עד שתמצא אחד שנדבק – אין צורך להרגיש תקוע אם אין לך מוטיבציה להתאמן. נסה עד שתמצא משהו שמושך את העניין שלך וגורם לך לצפות להתאמן. זה יכול להיות סוג של פעילות גופנית,מוטיבציה לאימון הצטרפות לשיעור כושר קבוצתי או האזנה למוזיקה בזמן שאתה מתאמן.
  2. הציבו יעדים ריאליים – חשוב להציב יעדים מאתגרים אך גם ריאליים. אם אתה לא רגיל להתאמן, אל תציב יעד לרוץ מרתון בעוד שישה חודשים. התחל עם יעדים קצרים יותר ותתקדם למעלה.
  3. אל תשווה את עצמך לאחרים – כל אחד שונה ועובד בקצב שלו. אין צורך להתחרות עם אחרים או להרגיש שאתה "לא מספיק טוב". עשה כמיטב יכולתך והתמקד בשיפור בכל פעם שאתה מתאמן.
  4. התחייבו – ברגע שמצאתם משהו שעובד, התחייבו לעמוד בו. זה אומר לקבוע לוח זמנים קבוע ולא לתת לעצמך ללכת על הצד.
  5. תגמלו את עצמכם – לאחר שעמדו ביעד שלכם, תגמלו את עצמכם במשהו שאתם נהנים ממנו. זה יכולמוטיבציה עצמית להיות כל דבר, החל מאמבטיה מרגיעה ועד רכישת זוג נעלי ספורט חדש.

אימון יכול להיות אתגר, אבל חשוב למצוא את המוטיבציה שמתאימה לך. על ידי ביצוע העצות האלה, אתה תהיה בדרך למצוא את הפעילות שמחזיקה אותך.

כמה טיפים לשמירה על חיוביות במהלך תקופה שמרגישים שפל

כשאתה מרגיש שאתה בתקופה קשה מבחינה מנטלית, זה יכול להיות קשה להישאר חיובי.

אבל על ידי ביצוע כמה עצות פשוטות, אתה יכול לשמור על ההשקפה החיובית שלך ולעבור את התקופה הקשה הזו.

להלן מספר טיפים לשמירה על חיוביות במהלך שפל:

איך אוכל להישאר חיובי בזמן שפל?

יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להישאר חיובי במהלך השפל:

* הזכר לעצמך מדוע התחלת להתאמן מלכתחילה. אולי זה היה כדי להרגיש טוב יותר, להיראות טוב יותר או לשפר את הבריאות שלך. זכור את הסיבות הללו כאשר אין לך חשק להתאמן והן יעזרו לך להניע אותך.

* תחשוב על ההתקדמות שלך עד כה. עשית כברת דרך ואתה לא רוצה לתת לכל העבודה הקשה שלך להתבזבז.

* התמקד בדברים הטובים. גם כאשר יש לך יום רע, תמיד יש כמה דברים חיוביים להתמקד בהם.

* קח הפסקה אם אתה צריך את זה. לפעמים כל מה שאתה צריך זה הפסקה כדי להיטען מחדש ולחזור עם מוטיבציה.

* דבר עם אחרים שגם מתאמנים. הם יכולים להיות מקור נהדר למוטיבציה ותמיכה.

למה לפעמים אני מאבד מוטיבציה?

ישנן סיבות רבות מדוע אנשים מאבדים מוטיבציה, כולל תחושת משועמם בשגרה, נאבקים בפציעות או פשוט לא רואים תוצאות. אם אתם מתקשים למצוא את המוטיבציה להתאמן, חשוב לנסות ולגלות מה גורם לבעיה. אולי הגיע הזמן לשנות את השגרה או לקחת הפסקה לזמן מה.

מה עלי לעשות כשאני מרגישה מדוכדl או חסר מוטיבציה?

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות כאשר אתה מרגיש למטה הוא קצת הרהור עצמי. חשבו אחורה על חוויה שהניעה אתכם או הניעה אתכם, ונסו לשחזר את הנסיבות הללו במוחכם. בפעם הבאה זה מרגיש כמו "דז'ה וו", כאילו נפלתם לאותו שפל ישן, פשוט קרקעו את עצמכם בחוויה הזו. זה יעזור לך להשתחרר מהפאנק שלך.

מה הדבר הראשון שאתה צריך לעשות כשאתה מרגיש שאתה בשפל?

הדבר הראשון הוא לשאול את עצמך מה גורם לך להרגיש כך.
יכול להשתעמם מהשגרה שלך? נאבקים בפציעות? לא רואה את ההתקדמות שאתה רוצה לראות? להבין מה חסר לך יעזור ליצור תוכנית לאימון מחדש של המיקוד שלך ולחזור למסלול.

קראו עוד...