טיולים מומלצים לחורף

טיולים מומלצים לחורף

Recent Posts

איך להפיק את המרב מחופשת החורף שלך כשיורד גשם כל היום?

אז איך מבלים בחורף כשהגשם לא מפסיק? איך מוצאים טיולים מומלצים לחורף לך ולכל המשפחה? אתה עדיין יכול להפיק את המרב מחופשת החורף שלך למרות שיורד גשם כל היום. אתה יכול להישאר בתוך הבית וליהנות מכל הפעילויות שיש לבית שלך להציע, או לצאת החוצה ולבלות למרות תנאי מזג האוויר הפחות אידיאליים. לא משנה מה תבחר לעשות, הקפד להתכונן כראוי ולהיות מוכן למזג האוויר הרטוב והקריר.

להלן רשימת פעילויות וטיפים מחוץ לבית ובתוכו כשיש גשם בחוץ: 

  1. פעילויות פנימיות ליהנות מהן בחופשת חורף גשומה:
  • בקר במוזיאון מקומי או בגלריה לאמנות
  • צפה בהצגה בתיאטרון הסמוך לביתך.
  • תהנה אחר הצהריים בקניות בחנויות שונות בקניון.
  • בשל ארוחת גורמה באמצעות מרכיבים מהשוק המקומי.
  1. פעילויות מחוץ למבנה ליהנות מהן בחופשת חורף גשומה:
  • צא לטיול או הליכה ביערות.
  • עמוד מתחת למפל או צפה בטיפות הגשם היורדות מצמרות העצים.
  • צא לשוט במים בקיאק או בקאנו.
  • צא לנסיעה מרהיבה לאורך החוף או דרך ההרים.
  1. טיפים להנאה מחופשת חורף גשומה:
  • ארוז מעיל גשם, מטרייה ונעליים עמידות למים.
  • תהיה מוכן לטמפרטורות קרירות יותר ולתנאי לחות.
  • בדוק את התחזית לפני היציאה לפעילויות כלשהן, ודא שאין סופה או מזג אוויר קיצוני יותר מידי.
  • תביא איתך ספר טוב או בידור אחר שאתה אוהב.
  • תהנה מהגשם ותבלה.
טיולים מומלצים לחורף עם המשפחה

טיולים מומלצים לחורף למשפחות עם ילדים

עונת החורף לא חייבת להיות כולה משעממת ומלאת שעות בבית. יש הרבה טיולים מומלצים לחורף שמשפחות עם ילדים יכולות ליהנות מהם ביחד. מסקי וסנובורד בהרים, ועד ביקורים במוזאונים שונים ומעניינים ברחבי הארץ, יש משהו מתאים לכולם. 

כשמזג ​​האוויר בחוץ חורפי, משפחות רבות מתעצלות ומחכות לאביב. אבל זה שקר ורטוב בחוץ לא אומר שאי אפשר לעשות כיף ולצבור הרפתקאות. למעשה, הרבה זיכרונות משפחתיים טובים נוצרים בחורף. הנה כמה רעיונות לטיולי חורף מהנים שאפשר לעשות עם ילדיכם:

אחת האפשרויות הנהדרות לחוויה בחורף היא לעלות על הרים ולעשות סקי או סנובורד, זוהי פעילות קלאסית במזג אוויר קר שכל המשפחה יכולה ליהנות ממנה, גם אם הילדים שלכם קטנים מידי כדי לעשות דבר כזה, רוב אתרי הנופש מציעים אטרקציות לילדים קטנים ופעילויות אחרות כפיות להם.

פעילות נוספת נהדרת בחורף היא ללכת לבריכות מחוממות, זה דבר נהדר וכיפי לעשות בעיקר כשקר בחוץ, זה מתאים גם לילדים וגם למבוגרים כאחד. 

לבסוף, אם אתם מחפשים משהו קצת יותר צנוע, למה שלא תצאו לטיול חורפי? זוהי דרך מצוינת לנשום קצת אוויר צח וללכת בכיף, אולי אפילו תפגשו חיות בר. רק הקפידו להתלבש בצורה חמה ולארוז כמה חטיפים ובקבוקי מים לדרך.

אז אל תתנו למזג האוויר הקר להחזיק אתכם בבית בחורף הזה. צאו לשם וחקרו עם המשפחה שלכם את הטבע ואת החורף, הטיולים האלה מבטיחים ליצור זיכרונות מתמשכים ומצחיקים.

הפעילויות הטובות ביותר ליום גשום כדי לבדר אותך כל החורף?

יש הרבה דברים שונים שאתה יכול לעשות ביום גשום כדי לבדר את עצמך לאורך כל החורף. אתה יכול להישאר בפנים ולצפות בסרטים, לשחק במשחקי וידאו או לקרוא ספרים. או שאתה יכול לצאת החוצה וליהנות מכמה מהפעילויות המהנות הזמינות בגשם. לדוגמה, אתה יכול לצאת לטיול בפארק, לבקר במוזיאון או להחליק על הקרח. לא משנה מה תבחר לעשות, בטוח שיהיה משהו שיבדר אותך כל החורף.

כשמזג ​​האוויר בחוץ קריר, לפעמים הדבר הטוב ביותר לעשות הוא להישאר בפנים במקום בו חם ויבש. אבל זה יכול להיות משעמם מאוד די מהר. 

בפעם הבאה שירד גשם, אל תתן למזג האוויר הגרוע להרוס לך את התוכניות. במקום זאת, בדוק את רשימת הפעילויות הטובות ביותר ליום גשום כדי ליהנות לאורך כל החורף.

דרך מצוינת לבלות יום גשום היא להתעדכן בכמה מהסרטים או תוכניות הטלוויזיה האהובות עליך. אם אתה מחפש משהו חדש לצפות בו, למה שלא תנסה שירות סטרימינג כמו Netflix או Hulu? יש אלפי כותרים לבחירה, כך שבטוח תמצא משהו שמעניין אותך. לחלופין, אם אתה מעדיף לצפות במשהו על המסך הגדול מחוץ לבית שלך, פנה לאולם הקולנוע המקומי שלך. בדרך כלל תוכל למצוא הנחות על כרטיסים והנחות בימים גשומים, כך שזו דרך מצוינת לחסוך קצת כסף ועדיין ליהנות מפעילות מהנה.

אם אין לך מצב רוח לצפייה בסרטים, יש המון פעילויות מקורות אחרות כדי לבדר אותך ביום גשום. אפשרות אחת היא לבקר בקניון או במרכז המשחקים הקרובים לביתך. בין אם אתה מעדיף משחקים קלאסיים כמו פינבול והוקי אוויר או משחקים עם חוויות שונות כמו חדרי בריחה, בטוח יש משהו שתהנה ממנו. אם אתה מחפש פעילות צנועה יותר, למה שלא תתכרבל בבית עם ספר טוב? אתה יכול לבקר בספרייה המקומית או בחנות הספרים שלך כדי למצוא משהו חדש לקרוא, או להישאר בבית ולחפש ספר טוב באוסף האישי שלך.

זה שיורד גשם בחוץ לא אומר שאתה צריך להישאר בבית. יש שפע של פעילויות מהנות בחוץ לעסוק בהן ביום גשום.

שחק משחקי קופסא

8 דברים נהדרים לעשות ביום חורף גשום

אז מה עושים בחורף גשום? אין צורך לדאוג מלהיות כלואים בבית ביום חורף גשום. יש שפע של פעילויות מהנות שתוכל לעשות בתוך הבית, שישאירו אותך שעות על גבי שעות מבודר. הנה 8 רעיונות נהדרים לדברים שאפשר לעשות ביום חורף גשום:

  1. קרא ספר חדש שרצית לקרוא ממזמן.
  2. שחק משחקי קופסא עם חברים או משפחה.
  3. דבר עם אנשים שלא דיברת איתם מזמן ותחליף איתם חוויות.
  4. ערוך מרתון סרטים.
  5. אפשר לאפות כמה קינוחים טעימים.
  6. אפשר לעשות קצת אומנות ולצייר או לצבוע משהו.
  7. פתור פאזל.
  8. הרכב אלבום תמונות.

קראו עוד...